פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

דברו איתנו 09-7424555 א'-ה' 8:00-17:00 ו' 8:00-14:00
אולם תצוגה, חניה בשפע מושב עדנים, ליד הוד השרון
אביזרי אמבט בהדבקה בשיווק ישיר לצרכן
09-7424555
77044d755f5a2ca83c0c542730d8fd5b

מראות קיר ואיפור

מראת איפור וקיר – כל מה שרציתם לדעת 

מראות הן אלמנט מרכזי בעיצוב הביתי, תורמות לתחושת מרחב ואור ומשמשות כפריט דקורטיבי בפני עצמו. מראות קיר ואיפור מגלמות שילוב של יופי ופונקציונליות. אצלנו ב-BATH Plus תוכלו למצוא מראות לכל צורך: 

  • מראת איפור – מראות איפור מתמקדות בפרטים הקטנים ובתאורה הנכונה, כדי להקל על תהליך האיפור והטיפוח. בין אם אתן מאפרות מקצועיות או חובבות יופי – הקולקציה שלנו כוללת מגוון רחב של מראות איפור איכותיות שנועדו לתת מענה לצרכים הספציפיים שלכן.:

    • מראת איפור עם תאורה – מראות איפור עם תאורה מובנית מספקות תאורה אידיאלית, שמאפשרת לראות את הפנים באור טבעי ואחיד – פונקציה חשובה במיוחד בעת האיפור. כך, תוכלו להימנע משגיאות ולהבטיח תוצאה טבעית ומדויקת יותר.
    • מראה מגדילה – מראת איפור מגדילה מועילה במיוחד בביצוע הפרטים הקטנים, כמו שימוש בעיפרון עיניים או מריחת שפתון. ההגדלה מסייעת לראות בבהירות ובדיוק את האזור המבוקש.
    • מראה מגדילה עם תאורה – מראה המשלבת את שתי הפונקציות שהוזכרו ומשפרת משמעותית את חווית מריחת האיפור ומקנה תחושה של מקצועיות ודיוק.
  • מראת קיר – מראות קיר הן מראות גוף, היוצרות אשליה של הגדלת החלל ומוסיפות אלמנט עיצובי. בין אם אתן מעדיפות מראה עומדת, מראת קיר תלויה או מראה ניידת, אצלנו תוכלו למצוא את המראה המדויקת עבורכן. בחרו מתוך מגוון עיצובים שישלימו את המראה האסתטי של החלל.

מחפשות מראה מגדילה לאמבטיה או מראת קיר לחדר השינה? אצלנו ב-BATH Plus תוכלו למצוא את המראה המושלמת עבורכן. בנוסף למראות, תוכלו למצוא אצלנו מוצרים שונים שיעזרו לכם לעצב את החלל הביתי שלכם.נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה או התייעצות.

תוצאות: 110 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy